Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 11 juli 2010

Crazy week!

Denna veckan har jag vatt ute 4 dar i rad kaaoosss men fett kul har de varit!
I onsdags va jag å Anna-Felicia på grönan och såg Damian Marley & Nas it was AWEESOMEEE!
I torsdags träffade jag min söta underbara vän Tara sjuukt länge sen så vi hade en del att catch up ;P Sen mötte jag upp Sam så drog vi till mosebacke och körde en galen dancehall kväll!!
I fredags gick jag å Becca till Ambassadeur för att se när Sean min älskling banan körde sin grej (där va vi inte länge för amba suger pung) sen drog vi till Deja Vu och tillslut berns BRA KVÄLL! och slutligen lördag, då drog jag Sam och Mofo till berns, blev ingen långvarig kväll va feeetttt trött men de va nice :) Nu har syrran dragit till Båstad/Gotland i 2 veckor jeeevla scchhteeeek unge de där hahah ;P och om 2 veckor drar jag och Sam till NEW mother fuckin YORK!!! Yeeee ;D

Pejjs










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar