Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 6 oktober 2010

M-M-M-MOOOTHER FUCK BRAZILIAN BLOWUOT!!!!


Yeeeesssss people, mirakelprodukten är här!!!!!
Har du vågigt/lockigt/frissigt? tunt/skadat? sönderblekt? svagt? INGA PROBLEM!!!
Brazilian blowout är en dunder produkt som löser alla problem!

I dag va jag på Brazilian blowout kursen, jag va sjuuukt skeptisk till denna produkt innan, att den ska va helt naturligt och inte skada håret på nått sett, ta bort frissighet, stärka tunt och skadat hår va för mig heeeelt omöjligt... MEN DÄR FICK JAG MIG EN FET ÖRFIL, FY FAAAAN VA BRA DEN E!!! Glansen, mjukheten, spänsten som håret får är heeeeelt sjukt och den skadar inte håret på nått sätt, TVÄRT OM! DEN ÄR MAGISK!!!!!!

Här kan ni läsa om den, kolla även Marie Serneholt och Natasha Peyre va dom säger om den!!!
EEEEEEEEEEEXXXXSTAAAAAASSSSSSSS!!!!! ;D

I morn får vi den BOOOKA TID NUUUUU!!!!! :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar