Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 1 juni 2010

MASKINEN!

JAG ÄLSKAR MASKINEN!
Här är deras senaste singel, "Kärlek vid sista ögonkastet" den e fett bra! Precis som alla andra låter (lägger upp lite länkar)
Och jag måste bara säga FY FAAAA-AAAN VA DOM E BRA LIVE!!
Har vatt me på deras spelningar ett par ggr nu och dom bara växer i mina ögon för varje gång, alltid sånt jävla drag looove it!! KEEP UP THE GOOD WORK GUYS!
Här kommer lite bilder från en heeelt sjuk hemma fest hos Maskinen, de va de galnaste/underbaraste jag sett i hela mitt liv allt va uppochner och alla såg ut som katter å bara fullständigt kaosade i hela huset .. rökmaskin, strobelights u name it ! (tänk amerikansk teenmovie, föräldrarna är borta och festen råkar spåra EXAKT SÅ VA DE!!) haha Plus att dom körde en privatshow för oss! Så jävla awesome ;D

Pengar

Segertåget













Foto: Isabelle Steinwall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar