Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 24 maj 2010

A chance is like a picture. it'd be nice if u just take it.

Härlig måndag!
Först gick jag till Maria Plaza, skulle lämna lite grejer till Thomasen!
Och när jag ändå va på mariatorget så gick jag förbi syrran i studion, och där hittade jag även söta Petra Tungården och Gustav (som har fått knäskålen avsparkad) och Jonas.. supertrevligt! Sen drog jag till kungsan där satt Emma och Marikk å väntade på mig, André och Robin Bengtsson + många andra skulle uppträda! Adam & Michel kom även förbi en stund innan dom skulle köra på Berns :)
Och från ingen stans dök Mehedi upp på scenen GLAD BLEV JAG!! sååå länge sen jag träffade min gamla danspartner (GoLdIgGaZ4LiFe!)

En mycket trevlig dag!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar