Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 28 maj 2010

YEE-HE-HEEEEEESSSS!!!!!

I går hade va en kanon härlig dag, efter jobbet gick jag, Emma och ellinor på bio för att fira Emmas födelsedag (Sex and the City 2) den va skitfet tyckte jag..

Sen mötte jag upp Sam så drog vi till Berns, och där va alla andra för att supporta Million Stylez som hade sin Releasfest, Million is the shyyyt fa-an va bra han är! Big Up!
Grym dag/kväll helt enkelt!

MEEEEN, nu till det bästa! T.I kommer INTE till sverige den 11 juni YEEE-HE-HEEEES säger jag bara! (Anledningen till att han inte kommer är för att han höra att jag inte skulle va där.. såklart!) ;D

Har precis fixat håret på Jane a.k.a Bögjanne ;P sötnöten!

Pussssss







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar