Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 16 maj 2010

Corinne & Friends!

Jobb jobb fast att det är söndag.. men de gör inget för jag har världens bästa jobb! ;D
Har precis tryckt i mig en Sandy´s tonfiskmacka, som alla mina nära vänner vet att jag skulle kunna mörda för! I heart söndagar som är min äta-dag!

För alla som inte vet så jobbar jag på Corinne & Friends i sturegallerian och jag fullkomligt älskar det! Finns inget bättre jobb :) Kom å klipp dig för fa-aaan!






2 kommentarer:

  1. Jag veeeet, sandys tonfiskmacka va det sista jag åt innan jag drog till NY för den är helt enkelt det mest geniala som finns i sverige. Ät en åt mig också!

    SvaraRadera
  2. Haha ja de e den verkligen! TO DIE FOR! Yes de ska jag absolut göra ;D

    SvaraRadera