Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 30 maj 2010

Don't make a girl fall in love with you if your not ready to catch her.

Ännu en lugn helg, i går lördag råkade jag somna kl 19.30 och vaknade av att klockan ringde 10.00 i dag.. feeetttt skumt men jag va trött tydligen ;D plus att jag har jobbat hela helgen, i går gjorde jag en brud ååh hon va så hiiimla vacker!!

Efter jobbet träffade jag upp syrran å Zandra en liten stund, De först Zandra utbryter när jag kommer är "Deniiizz jag fick ligga i natt!" ahaaa säger jag, faaan va nice! med vem??!! Då pekar Zandra glatt på killen som sitter brevid henne "HAN!!" säger hon. "Han- eeeh jag sitter här..." HAHAHAH! sjukt kul va de ;D

Nu blir de bara massa film och mys!

Peace out A-town!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar