Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 15 maj 2010

Lördag? Måndag?!

Jahaa.. då sitter man hemma en lördagkväll (tror jag att de e) och har skaffat sig en blogg.. tänkte att eftersom jag har fått en Iphone nu som alla andra så måste jag ju även ha en blogg som alla andra!

Är fortfarande sliten efter torsdagen tror jag .. de blir ingen utgång i kväll, pallar helt enkelt inte.

I går blev de inte heller nån utgång, jag å Sammisen satt me var sin data i knät hela kvällen och bara porrsurfade.. Nää ok de gjorde vi inte men vi FB-surfade, snackade skit å skrattade i massor!! ;P Underbart.


2 kommentarer:

  1. Haha men FB är typ den nya porren på nätet!! :D ...välkommen förresten, kul att du vill vara som alla andra ;)

    SvaraRadera
  2. Haha ja de har du fan rätt i ;)
    Tack så mycke de känns bra! haha

    SvaraRadera