Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 18 augusti 2010

BACK FROM NY!

Jahaaa då va man tillbaka i sverige efter en heeelt crazy resa, men faaaan va kul vi har haft!! vi bodde hos 2 vänner till Samantha i New Jersey, Tani och Rease helt underbara människor vi söp oss fulla ungefär varje kväll på "ludacris" cognac som ni kan se på bild nedan (livsfarligt man blir sviiiinfull) sen dansade vi hela nätterna till Gyptian askul! haha vi har vatt på strippklubbar med Busta Ryhmes, varit i världens tredje största studios mitt på Time Square helt gaaalen utsikt!! där blev 2Pac skjuten fick vi veta åxå galet.. (kommer fler bilder sen) vi har träffat massa underbara människor, sett saker jag bara trodde fanns på film, men USA är eeeeexakt som man tror att de ska va haha maten är craaaaap bara fried shiet haha och folk har SERIÖSA CHIPS PROBLEM!!! hahaha dom äter de till aaaaallltt ;P dom röker weed som om de va cigg, kör bil höga/fulla och givetvis utan körkort.. :O (va rädd för mitt liv vaaarje dag) haha USA lär åxå ha mest ekorrar i världen dom va ööööverrallt!!! haha de va varmt som faaaaaaaaaan jag å Sam ville dö ca 40 ggr per dag, vägen hem från bussen va paaaaiiiiin!!! hahah 3 dar innan vi skulle åka fick Sam ett myggbett i pannan som va stor som en tennisboll jag har nog aldrig garvat så mycke i hela mitt liv! (film och bilder kommer) AHAHAHAHAHAHAHAH

lite bilder på mig, Sam och flatorna vi bodde me! ;P






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar