Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 24 augusti 2010

Samantha frågade "Do you remember the first day we met?"

Ooh yeeesss i do..

Jo så här va de, jag gick av en slump förbi malmskillnadsgatan en fredakväll.. du stog där i din patetiska outfit och försökte förgäves hoppa framför varenda bil i hopp om att någon skulle plocka upp dig, men inte en jävel stannade.. Jag gick fram till dig och sa att jag aldrig hade sett en prostituerad på riktigt innan, och du svarade: "Nej nej, de handlar inte om pengar" du låtsades att att du mådda bra, men jag såg rakt igenom ditt whoreface att ditt beroende hade gått för långt .. stackars sexmissbrukande fanskap tänkte jag för mig själv.. aaee dags att göra dagens goda gärning! Så jag plockade upp dig (du sken upp som en sol när du trodde att jag va en "kund") men jag sa bara "allt kommer bli bra nu" .. (ingen vet vad jag gjorde för att rädda dig) men du har gjort stora framsteg på dom här 7 månaderna, och I'M SO FUCKING PROUD OF MY SELF FOR WHAT I DID! (förutom att jag nu måste se ditt fucking missbildade monkey-downsyndrome face every fucking day) Men från att va tvungen att ha dig i bur till enbart elshocks-koppel gör att de e e värt de.. en vacker dag vet jag att jag kommer jag belönas rikt för mitt goda omtänksamma hjärta! :) JAG TROR PÅ DIG SAMWISE BUBBLEHEAD!

Ahh ni ser ju själva.. hon mådde inte bra.














































































































.. Förresten kommer du ihåg vibratorn du köpte i NY som inte ens funkade?! Inte ok om jag får säga de själv..


(FÖR KÄNNSLIGA LÄSARE! ALLT ÄR BARA KÄRLEK!! SAMMISEN & DENNISEN 4LIFE!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar