Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 25 augusti 2010

Hon sa...



Deniz, du är nån sorts vackert väsen som klev in i mitt liv och fick mitt sinne att öppnas upp för de glada livet. Jag har tänkt på de ofta. Att jag glömmer bort allt som gör ont när jag är med dig. Tack ska du ha för de!
Jag vill bara att du ska veta de och aldrig någonsin glömma att du gjorde mitt liv bättre.


WOW vad kan någonsin slå dessa ord??!! Att beröra andra människor på detta sätt är nog de finaste man kan göra och helt underbart att höra! Men du ska vet att du har berört mig på samma sätt och gladare än mig kan man nog inte va just nu .. för vad vore livet utan vänner? Jag har lärt mig att jobbiga saker händer i livet och de finns inte ett skit du kan göra för att förhindra de. Men bara genom ditt tanke sätt kan du underlätta problemet enormt och även kanske inse att de va faktiskt inte ett SÅ stort problem ändå.. Jag kommer ta mig igenom de va de än är, de vet jag ju för de finns inga genvägar, MEN allt kommer att ordna sig de vet jag egentligen åxå. Om ett tag är de glömt och då är de ingen big deal längre. Självklart gör de ont på vägen, men what does´nt kill you makes you stronger, de vet jag åxå. Så i stället ser jag på problemen med en positiv inställning och som en erfarenhet och helt enkelt bara fucking lär av de!! För jag har bara två val, antingen gör jag de jobbigare än vad de är, eller lättare.. inget svårt beslut om man tänker efter ;) Tankekraft people it's almost like magic if you believe in yourself!! Om du analyserar kring problemen hela tiden så finns dom alltid där, påminn inte dig själv om de konstant då försvinner aldrig dom jobbiga kännslorna acceptera läget och gör ett beslut! de e ditt liv och bara dig själv du ska leva för så FUCKING WAISTA INTE de på egentligen obetydliga saker! ALLT som händer dig i livet händer av en anledning de kan du lita på och som sagt du kan inte göra ett shyyyt mer än att leva livet fullt ut och lägga din energi på de som verkligen är viktigt för dig hela livet och inte bara för stunden du lever nu! SO WOMEN HOLD YOUR HEADS UP HIGH AND FUCKING BOW FOR NO ONE BUT YOURSELF! Cuz you're the shieet and nothing but the best is good enough YEAH! Tänkte bara lägga till åxå att ALLA vet att kvinnan är de starka könet SO MOTHER FUCKING GIRLPOWER IN THIS BIIIITCH!!!! (de känns bättre när man svär asmycke åxå) ;D

ENJOY, APPRECIATE AND LOVE, PEOPLE! Ett av mina bättre måtton i livet de funkar ;)

Okey nu är de slut på predikandet haha, men de va ganska skönt att skriva av sig måste jag säga.. gör inte de så ofta och om de hjälper nån så är jag nöjd :)

Peace!!


2 kommentarer:

  1. Hur luktar fisken innan kvinnan lärt sig simma?Manpower.

    SvaraRadera
  2. Som du förmodligen ;)Förresten din "anonyma Manpower" tyder ju ändå på intelligens! Brraa dääär hörru! Så nästa gång du dissar girlpower kanske du ska va man nog att stå för de el?? ;D pussypower på den hah!

    Peace bruh!

    SvaraRadera