Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 28 augusti 2010

Styvpappor!

Fan jag har suttit här å tänkt en del.. de är ju ändå inte ofta som "styvpappor" får den uppmärksamhet dom faktiskt förtjänar.. jag menar dom måste stå ut me nån annans efterbliva ungar for the rest of their life utan att klaga! De e ändå beundransvärt tycker jag att bara ge upp sitt liv så där för en kvinna skull (GIRLPOWER IN THIS BITCH) Så därför tillägnar jag detta inlägget till min styvpappa, TACK FÖR ATT DU OFFRADE DINA BÄSTA ÅR FÖR VÅR SKULL! Uppskattas!


Här är en av dom bättre bilderna på honom som jag hittade! Mamma har alltid sagt att kärleken är blind... meeeen de e ju aldrig nått jag har trott på ;)



2 kommentarer:

  1. Tack för komplimangen Deniz.Det har aldrig varit en uppoffring utan en ynnest att få ta del av era liv.Ang bilden synd att du inte hittade en uppdaterad då detta är en gammal bild som inte gör sig rättvis idag. Men fan vad jag var snygg på den tiden i min Robin Hood mundering

    SvaraRadera
  2. hahahaha aa du har fan rätt du va jävligt mycke snyggare på den tiden.. så de va nog lika bra att de va den jag la upp ändå ;P haha

    SvaraRadera