Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 31 augusti 2010

Ahh juste fick böter i går..

Trevligt! Sitter på tåget minding my fuckin own buisness, när jag ser i ögon vrån att nån står och glor på mig.. ?! jag tänker att de e nån jävla tiggare som vill ha pengar så jag ignorerar tills jag märker att han inte går.. kollar upp .. - färdbevis tack! FAAACK!! (mindre hjärtattack) en h*runge kontrollant..!! fan fan fan jag hann ju inte ens komma på en bra lögn.. (observera att jag åker från hornstull till mariatorget, 2 st.) jahaa, jag ger honom mitt kort (reducerat pris) han baa, -hur gammal e du??- eeehhhh 25 .. -varför har du ett student kort då? -vadå? - aah de gäller bara tills man är 20! - vadå? -JA du måste köpa ett vuxenkort! - fast assååå han baa gav mig de kortet, jag trodde att de va ett vuxen kort (blåljög och drog till me väärsta skånskan) -ok, men du måste alltid säga hur gammal du e. - ahaaa ok aahh de ska jag verkligen göra nästa gång :) .. NOT! h*rungen börjar skriva boten, -eehhh jag ska av här! ( i hopp om att slippa bötern) - aa ok de e lugnt. CEPET HOPPAR ÅXÅ AV..!!!!? deee ee inte saaant!! jaaajaaa han börjar skriva jada jada, å från ingen stans.. heeey vi fyller år samma dag!! :D - Och va får din lilla snesketna ärthjärna att tro att jag BRYR MIG??!! :O whaaat evvaaaa .. apskaftet trodde på varenda ord jag sa iaf, och jag la fram min allra charmigaste sida men de hjälpte tydligen inte, han sa att jag skulle skriva till dom å säga vad som hänt bla bla så skulle jag kunna få pengarna tibax.. men LYSSNA ta ditt jobb för förståndshandikappade pungråttor och stoppa upp de i ... ppffff 1200 spänn de e din månadslön mannen och vad jag lägger på en champangeflaska som jag ändå vaskar sååå ingen större förlust med andra ord! Meeen jag hoppas du sover gott om nätterna, och de roligaste va att han inte ens tog kortet han baa -ge de till nån som är under 20 eller fyll på de till vuxen pris. -jaaaaaajaaaaaa! ;) eeeeeelleeeerrrr eeentee.. helt efterbliven men jaa, de finns ju dom åxå ;)

Hångel & bajs :D











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar