Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 1 september 2010

Min söööta lärjunge Linnea! ;D

Feeelååt Linnea de va INTE min mening att undanhålla denna informationen från dig.. om jag hade vetat så hade sagt: Zlatan, jalla Linnea väntar i salongen. BAM! så hade han vatt där ;) men nästa gång så vet jag lixom ;P ( den där sista meningen om T.I där kommer jag låtsas som jag aldrig såg för Linneas eget bästa, om hon inte känner för att vakna med en 10 cm bred, rakad mittbena i morn förstås ..) haha ;P Men Linnea jag är skit glad att va din BOSS eeh handledare menar jag och du är sååå duktig och JAG SKA LÄRA DIG ALLT JAG KAN OCH SE TILL ATT DU BLIR LIKA GRYM SOM JAG! hehe skojja, så klart inte.. de kan ingen, men bra jävla nära! :D nääeehh skojja, men du kommer ju helt klart bli en av dom bästa frisörerna i sverige iaf ;)

PUSS MA BESTEST!!

Ser ni vad de står här era blinda glasögonormar eller måste jag förstora skiten??





Nääee de e väl klart som fan att ni inte ser...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar