Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 4 september 2010

FECK!

Ni vet den paniken man får när man har försovit sig.. de e preciiiis vad som hände mig i morse! Jag öppnar ögonen, kollar upp mot klockan på väggen.. 10.00... min första kund kommer 10.00 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACCCCCCCCKKKKK jag flyger upp så fort att benen inte riktigt hänger me så jag trillar raaaakt in i min hylla och välter typ ALLT ! jag klär på mig samtidigt som jag springer till tunnelbanan, aahh justee hittade inte mina nycklar heller.. letade som ett retard och slängde grejjer överallt samtidigt som svordomar inte ens djävulen kan flöööög ur min mun.. så jag fick ta extra nycklarna (tacka gud att för extra nycklar) ringer jobbet samtidigt som jag springer SÄÄÄÄG TILL LINNEA ATT BÖRJA TVÄTTA MIN KUND! (min elev, tacka gud för henne) - vart fan e du?? - KÄÄÄFT JAG E DÄR OM 10 OK! HEJ DÅ! -okeeejjj..?? väl framme i östermalmstorg (t-banan från hornstull-östermalm känndes som fucking forevvaaa) va jag tvungen att sparka ner alla cp människor som kom i min väg i rulltrappan, hann lixom inte ens säga ursäkta utan de blev AAAAAAAAAKKTAAAAA VA FAAAAN!!!! (och en armbåge i njuren) ........... 10.20 trillar jag in på salongen svättig som en gris sprang jag in till chefen.. OKEEEJJ FÅ DE ÖVERSTÖKAT BAA, JUST DOOO IT!!! - Vadå?? - ÖRFILA MIIIGGG de e lugnt du får de, jag förtjänar de! - haha men andas sätt dig ner människa.. jag ska inte örfila dig. Sååå de va ju en perfekt start på dagen men jag vägde upp de under dan genom att göra förbannat snygga jobb FAAAN VA BRA JAG EEE!!! ;P Dessutoooom blev jag sen på slutet så jag fick ändå jobba över en halvtimme.. så du vet om du skulle läsa detta PIERRE!! HAHAHA Gonatt peeps!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar