Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 5 september 2010

DIZZZ FUCKING DAWGS...

.. YES i talk about MEN! fucking disgust me.. vart är alla gentlemen? respekten mot andra människor? common sense? humility? nej nej den sortens män är utrotade så i kväll insåg jag att i'mma stay tha fuck single n happy as i i'm today, to the fucking day i die, problemfritt helt enkelt, så jag bara behöver bry mig om mig själv, för jag VET hur man uppför sig och kommer ALDRIG sätta mig i såna pinsamma situationer som ni män är jävligt bra på.. uuussch så jävla osexigt och oattraktivt, de inte är konstigt att man aldrig blir kär FÖR HUR FAN SKULLE MAN KUNNA BLI DE LIXOM??? aaee snear totalt, ointelligenta luffare.. sorgligt.
Men eftersom jag är så fucking awesome så ere ju lugnt, jag har aldrig tråkigt med mig själv.. hur skulle jag kunna de lixom? I'm the fucking queen of everything! :)
Så kvällens speech haha PUSS & KRAM ;)


Attraktivt?.. nääeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar