Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 15 september 2010

IDOL 2010?


Assåå... jag ÄLSKAR IDOL, de vet alla.. MEN va de me folk å se ut som MOTHER FUCKIN HOBO'S???!! VAAAA??!!! Om man nu ska gå dit å göra ett awesome första intryck så måste man ju ha some fuckin ZTYLEEEE MAN!!! STICKA UT, Å BAA DÖDA ALLA ME EN ROCKSTAR SWAGG LIXOOOOM! NEJ De E eeente coolt att se ut som ett 65 årigt påkört roadkill baa för att man tycker sig ha en lite rispig hes wiskey-amywinehouse-kurtcobain-bryanadams-röst FAST som du egentligen inte har, du rååkade baa va liiiteee förkyld veckan innan, men du behöver inte va så jävla glad för att du gick vidare till sthlm för de gjorde 89563728926457 andra åxå å du kommer ändå va den som åker hem fortare än du kom dit pga din fullständigt ointressanta flottiga luffar look.. SÅÅÅ SHAPE UP PEOPLE! Om du nu råkar va blessed me en helt ok röst så se fan till att ha lite STAR QUALITY åxå! För om JAG kunde sjunga och skulle söka till Idol så hade dom vatt tvugna att ställa in denna säsongen för DE HADE INTE FUNNITS NÅN JÄVLA COMPETITION! GET IT!? Tror inte jag minns ett enda ansikte av de jag har sett hittils... Iiiiiiit'sss a SHAME! ...... Juuuuust sayin ;P

Så här hade jag gått till Idol.. YEAH! ;D
(Jag + Conté, singelcover)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar