Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 8 september 2010

Satt ni vet tänkte jag :)

Asså jag känner egentligen bara att jag har nått sådär superintressant att säga er.. Och de e att jag är så jääävla underbar. Jag borde typ utses till fröken sverige eller nått. Jag står typ över alla kriterier som krävs för att dyrkas och har alla kvaliteter för att gå under titeln som "utomordentligt perfekt. På alla sätt och vis. På alla tänkbara plan" jag har allt och lite till kan man med underdrift påstå. "Alla killar vill ha mig 
alla tjejer vill va mig!" Det är ord jag får höra varenda dag! Jag är bara såå uppskattad för allt jag är. Jag känner mig som ett avundat mirakel...

:'( förlåt men jag är så rörd just nu... Vi hörs sen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar