Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 6 september 2010

Mamma, i got a confession to make...

.. Jag vill börja me att säga, MAMMA JAG ÄLSKAR DIG :) du är vääääärldens bästa mamma!! Baa satt du vet .. tänkte jag :) Okeeejjj nu äre så här atteee.. eeehhh man skulle tyyyp kunna säga atteee jag .. assååå för ett tag bara.. inte hela tiden.. baa nu ett litet tag.. har typ börjat röka igen.. FAAAST inte så mycke baa liteee.. ibland.. några ggr om dan baraa...... :O OCH INNAN DU LYFTER TELEFONEN OCH RINGER MIG VILL JAG ATT DU HÅLLER ANDAN I 10 MIN OCH TÄNKER PÅ ATT JAG FYLLER 26 OM 2 VECKOR! jag ÄR vuxen.. jag fååår göra vad jag vill!!! de e mitt liv!! (felåt ska inte va uppkäftig igen) Meneee så du vet.. när du kommer på tors .. om du vill så behöver du inte ringa innan.. så du hinner lugna ner dig tills tors tänkte jag.. om du vill altsåå........ (btw aaalllaaa tror att vi är systrar :) meenneeeee vi ses väl på tors då.. eller? LOVE U MOM satt du vet..


Men jag måste ju ändå säga att min smoker-swagg e DOPEEE riiight??! ;D

1 kommentar:

  1. Deniz Mamma är väldigt besviken på dig du ska inte tro bara för att du har uppnåt en fysisk ålder av 26 trots din mentala ålder på 7 år förlåter ditt handlande ang rökning.Som din lagliga enligt tingsrätten överförmyndare förbjuder och kräver jag att du ögonblickligen slutar upp med dessa dumheter. Puss Mamma.

    SvaraRadera