Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 3 september 2010

IDOLBILDER TILL MINA FANS!

Jag har funderat lite över en del ticks jag har.. tex, jag sover ALLTID med tvn på, jag måste alltid sätta på tvn när jag kommer hem INNAN jag tar av mig hörlurarna så att de inte hinner bli tyst, så fort jag ser en pappersbit MÅSTE jag göra ett pappersfygplan, om jag håller i nått typ ett glas eller en kam så står mitt lillfinger rakt ut, om jag är sjukt koncentrerad gör jag konstiga grejjer me min mun, om nån inte lägger "nästa kund pinnen" efter sig i affären måste jag lägga en framför OCH bakom mina grejjer för att pika personen framför.. så jääävla charmigt ändå ;D hmm ska tänka om de finns fler! Hah ;P

Jag lägger även ut lite Idolbilder till mina fans, love u, U THE BEST! vill ni att jag ska signera så baa maila, i fix ;)

PUSS & KRAM






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar