Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 9 september 2010

ME + MOFO = 4EVA!!! ;D

Efter jobbet i dag mötte jag upp 2 av mina favvisar, Mofo och Melika! vi gick å käkade på Friday's TGI å tog igen lite kvalitéts tid! :) AWESOMENEEESSSSS!!

Jag och Mofo hade en lite trevlig konversation åxå...

Jag- Har du saknat mig?
Mofo- Nej
Jag- Har du drömt om mig?
Mofo- Nej
Jag- Har du föreställt dig, mig naken?
Mofo- Nej
Jag- Assååå jag känner att du å jag hör i hop lixom :)
Mofo- Va menar du?
Jag- Ja assåå vi e ju sååå lika, typ twinsouls!!
Mofo- NEJ DENIZ! de e vi INTE..
Jag- Joo men vi e verkligen de! i can feel it ;)
Mofo- Nej, du du tror bara att vi e lika på ett ytligt sätt men egentligen är vi HELT olika!
Jag- Varför kan du inte bara erkänna för dig själv?? vi kommer ju så bra överrens :)
Mofo- Jag är inte lik NÅN brud, och jag kommer verkligen inte överrens me nån slyna heller!
Jag- Men vadåå.. jag e ju inte som alla andra slynor!? :D
Mofo- Jo.
Jag- Ameeh! Nääeee :/ ... hah ;D åååhh kan inte du å jag baa åka till kina el hongkong el L.A å baa ha så jäääävla kuuuul bara vi två!!!!! ;P

.... END OF DISCUSSION.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar